#260 Selänojennus laitteella

  • Tässä laitteessa voit käyttää ylimääräistä istuintyynyä, jotta saat selkänojan oikeaan kohtaan.
  • Asetu istumaan laitteeseen ja säädä sopiva paino.
  • Ojenna selkä suoraksi ja palaa rauhallisesti lähes aloitusasentoon.

selanojennus

#250 T-kulmasoutu

  • Ota etukumara asento, selkä suorana ja polvet hieman koukussa.
  • Vedä kahva kohti alavatsaa ja pidä selkä ryhdikkäänä.
  • Laske tanko rauhallisesti lähes alkuasentoon ja pidä lihasjännitys koko ajan.

t kulmasoutu

#240 Ylätalja

  • Istu laitteeseen ja laita jalkasi tukien alle.
  • Ota tangosta hieman hartioita leveämpi ote ja vedä tankoa alas, kunnes se koskettaa ylärintaa.
  • Päästä tanko rauhallisesti lähes alkuasentoon, säilytä lihasjännitys koko ajan.

ylatalja

#230 Tuettu kulmasoutu

  • Asetu laitteeseen niin, että rintatuki tulee rintakehän kohdalle ja asento tuntuu mahdollisimman hyvältä.
  • Aloita hyvästä venytyksestä ja vedä tankoa olkapääjohtoisesti taaksepäin ja vedä lavat yhteen.
  • Palauta tamko rauhallisesti alas.

tuettu kulmasoutu

#220 Alatalja

  • Asetu laitteeseen siten, että jalkasi ovat hieman koukussa.
  • Tartu kahvasta kädet lähes suorina, ylävartalo nojautuu hieman eteenpäin.
  • Vedä kahvaa kohti alavatsaa niin että liikkeen lopussa ylävartalo on suorana.
  • Palauta kahva hitaasti alkuasentoon, älä kolauta painoja alas.

alatalja

#210 Kevennetty leuanveto

  • -Säädä sopiva vastapaino, asetu laitteeseen polvilleen ja ota noin hartioiden levyinen ote.
  • Vedä itsesi rauhallisesti ylös.
  • Laskeudu rauhallisesti lähes aloitusasentoon ja pidä lihasjännitys koko ajan.

kevennetty leuanveto

#200 Hoist vipuvarsilaite selälle

  • Säädä jalkatuet sopvalle kohdalle.
  • Vedä liikkeen loppuvaiheessa lavat yhteen.
  • Päästä kahvat rauhallisesti lähes alkuasentoon ja säilytä lihasjännitys koko ajan.
  • Voit tehdä liikkeen myös yhdellä kädellä.
WebGarden

© Evijärven Klubi-97 r.y. 2015